۱۳۹۷ جمعه ۲۳ آذر
A+
A-
دستورالعمل تست کنتور
1- مراجعه مشترک به اداره خدمات مشترکین با در دست داشتن یک برگ قبض آب بها.

2- ارایه درخواست اعتراض نسبت به قبض و تقاضای تست کنتور یا گزارش مأمور قرائت مبنی بر آزمایش مقدماتی کنتور.

3- استادکار در محل با ظروف مدرج کنتور را آزمایش می کند. در صورتی که کنتور سالم بوده و کارکرد آن نیز صحیح باشد همانجا به مشترک اعلام و فرم مربوطه را تکمیل کرده و برای درج در پرونده تحویل متصدی واحد خدمات مشترکین می ‎دهد.

4- در صورتی که کنتور خراب باشد یا کارکرد آن صحیح نباشد به مشترک اعلام می ‎شود برای تعویض کنتور و همچنین اصلاح قبوض صادره به واحد خدمات مشترکین منطقه مربوطه مراجعه نماید.

5- در صورتی که استادکار نسبت به کارکرد کنتور مشکوک باشد یا مشترک تقاضای مجدد تست از کنتور را داشته باشد کنتور توسط مأمور از محل انشعاب باز شده و به واحد خدمات مشترکین (تعمیرگاه کنتور) ارسال می ‎شود. پس از اینکه هزینه تست کنتور طبق آخرین تعرفه‌های سالانه خدمات امور مشترکین که از طرف شرکت آب و فاضلاب کشور ابلاغ می شود از مشترک از طریق بانک دریافت شد، کنتور به همراه فرم تکمیل شده درخواست تعمیر / تعویض / تست کنتور توسط مشترک به واحد تعمیرگاه و تست کنتور ارسال می ‎شود.

6- پس از بررسی مجدد در صورت سالم بودن کنتور، به مشترک اعلام شده و فرم تکمیل شده برای درج در پرونده مشترک تحویل بایگانی منطقه می ‎شود. در صورت خراب بودن کنتور و کارکرد نا صحیح، کنتور توسط اداره خدمات مشترکین تعویض و صورت حساب ‎های مشترک اصلاح می ‎شود.
تاریخ به روز رسانی:
1396/12/26
تعداد بازدید:
387
Powered by DorsaPortal