۱۴۰۳ شنبه ۱ دي
A+
A-
امور رفاهی
اهم فعالیت امور رفاهی آبفای استان البرز
 
 معرفی کارکنان جهت استفاده از زائرسرای آبفای استان تهران در مشهد مقدس
تبریک تولد کارکنان توسط مدیرعامل محترم با تقدیم کارت تبریک در روز تولدشان
کمک هزینه های ازدواج همکاران و فرزندان کارکنان و فرزندان بازنشستگان محترم
کمک هزینه های کفن و دفن همکار و خانواده درجه یک و بازنشستگان محترم
پاداش مدرک تحصیلی کارکنان
کمک هزینه مهد کودک فرزندان بانوان همکار
صدور ضمانتنامه های بانکی و ...
وام های کارکنان : ازدواج ـ ضروری و مسکن و...
برگزاری اردوها
فراهم نمودن تسهیلات تورهای مسافرتی و هتلها
اجرایی نمودن مصوبات کمیته رفاه
عقد قرارداد با مجتمع های توریستی در شمال کشور برای همکاران
برگزاری مسابقات برای همکاران (بطور مثال آشپزی ویژه بانوان و ... )



شرایط استفاده از زائرسرای آب وفاضلاب استان تهران
تعداد 3 اتاق در زائرسرای آب وفاضلاب استان تهران در مشهدمقدس مختص آبفای استان البرز
می باشد که همکاران می توانند یکم هر ماه ساعت 8صبح جهت ثبت نام ماه بعد اقدام نمایند (بطور مثال یکم مرداد برای ماه شهریور ثبت نام نمایند)
لازم به توضیح می باشد اتاقهای زائرسرا یک سوئیت دوخوابه بوده که ظرفیت آن 4 نفر با 2 نفر اضافه می باشد ( که جمعا 6 نفر )
زائرسرا درصورت عدم مراجعه متقاضی وبستگان درجه یک ازپذیرش سایرهمراهان معذور خواهدبود.
ساعت تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه ساعت 10 صبح می باشد .
 

 

زمان پیک (شش ماهه اول سال ) مبلغ به ریال (بابت 4 نفر ) یک نفر اضافه (به ریال )
جمعه تا دوشنبه سه شب 459.000 ریال 225.000 ریال
دوشنبه تا جمعه چهارشب 600.000 ریال 300.000 ریال
زمان پیک (شش ماهه دوم سال )    
جمعه تا دوشنبه سه شب 225.000 ریال 325.000 ریال
دوشنبه تا جمعه چهارشب 300.000 ریال 300.000 ریال
 
 
  شماره حساب واریزی مشهد (بابت تا چهار نفر )
0105773774002 بنام آب وفاضلاب استان البرز (بانک ملی)

شماره حساب واریزی مشهد (بابت نفر اضافه )
0105682123008 بنام موسسه فرهنگی ورزشی آبفای استان تهران(بانک ملی)
 
کارت تبریک تولد همکاران
 
 همکار گرامی
جناب آقای /خانم .......................
تولدتان را صمیمانه تبریک گفته و از ایزد منان
برایتان شادی، سلامتی و سربلندی آرزو داریم .....
غلامرضا رضایی فر
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب استان البــرز



کمک هزینه های ازدواج همکاران و فرزندان کارکنان
همکاران گرامی درصورت ازدواج خود یا فرزندانشان با در دست داشتن مدارک ذیل
می توانند جهت دریافت کمک هزینه پاداش ازدواج و فرزندان بازنشستگان محترم اقدام نمایند:
1- اصل و کپی شناسنامه زوجین (صفحه اول ودوم )
2- اصل و کپی عقد نامه (صفحه اول ودوم )
3- درخواست کتبی همکار جهت دریافت پاداش ازدواج

کمک هزینه های کفن و دفن همکاران وخانواده درجه یک (همسر , فرزند , پدر , مادر) و بازنشستگان محترم
درصورت فوت همکار بازنشسته , همکار و یـــــــا خانواده درجه یک آنها با در دست داشتن مدارک ذیل می توانند جهت دریافت کمک هزینه کفن و دفن اقدام نمایند:
1- اصل و کپی شناسنامه متوفی (با مهر باطل شد)
2- اصل و کپی جواز دفن
3- اصل و کپی گواهی فوت ثبت احوال


پاداش تحصیلی کارکنان
به منظور ایجاد انگیزه درکارکنان جهت ادامه تحصیل , همکاران گرامی می توانند پس از دریافت مدرک معتبر در مقاطع ذیل و پس از استعلام جهت دریافت پاداش تحصیلی به واحد رفاه مراجعه نمایند.
- پایان نهضت سوادآموزی مبلغ 300.000 ریال
- دریافت مدرک سیکل مبلغ 500.000 ریال
- دریافت مدرک دیپلم مبلغ 700.000 ریال
- دریافت مدرک فوق دیپلم مبلغ 1.000.000 ریال
- دریافت مدرک کارشناسی مبلغ 1.500.000 ریال
- دریافت مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر مبلغ 2.000.000 ریال


کمک هزینه مهد کودک فرزندان بانوان شاغل
طبق دستورالعمل شرکت مهندسی آبفای کشور بانوان شاغلی که فرزند شان را در مهد کودک ثبت نام نموده اند با ارائه مدارک ذیل می توانند از 80 درصد تعرفه بهزیستی بصورت ماهیانه استفاده نمایند:
1) گواهی ثبت نام از مهدکودک تحت پوشش ســــازمان بهزیستی (با درج نام کودک – مبلغ پرداختی و ماههای پرداخت شهریه)
2) تصویر شناسنامه کودک
- کودکان تا 2 سال (شیرخوار ) مبلغ 512.000 ریال
- کودکان 2 تا 4 سال (نوپا ) مبلغ 568.000 ریال
- کودکان 4 تا6 سال (نوباوه ) مبلغ 536.000 ریال


صدور ضمانتنامه های بانکی
طبق بند 10 هشتادو یکمین صورتجلسه کمیته وام و رفاه مورخ 27/2/1391 صدور ضمانتنامه فقط جهت بستگان درجه یک (پدر , مادر , خواهر , برادر , فرزند , همسر ) و همکار (درصورت داشتن کمتر از 4 تعهد در پرونده ) مقدور می باشد .
لذا همکاران با درنظر گرفتن شرایط فوق می توانند جهت دریافت فرم ضمانت به امور اداری مراجعه و پس از دریافت فرم و تأیید واحد رفاه و مهر و امضاء به بانک یا موسسه ای که ضمانت وام درآنجا انجام
می گیرد مراجعه و پس از تأیید و مهر و امضاء توسط بانک جهت دریافت ضمانتنامه مراجعه نمایند.



وامهای کارکنان (وام ضروری – مسکن – ازدواج همکار یا فرزند همکار (تایک فرزند) )
وام ضروری :
همکاران محترم پس از اتمام وام ضروری قبلی با در دست داشتن آخرین فیش حقوقی به واحد رفاه مراجعه و پس از دریافت فرم تقاضای وام ضروری و تکمیل آن و تأیید مدیر مربوطه جهت دریافت وام اقدام نمایند.

وام ازدواج همکار یا فرزند همکار (فقط یک فرزند) :
همکاران گرامی درصورت ازدواج خود یا فرزندانشان با در دست داشتن مدارک ذیل
می توانند جهت دریافت وام ازدواج اقدام نمایند:
1- اصل و کپی شناسنامه زوجین (صفحه اول ودوم )
2- اصل و کپی عقد نامه (صفحه اول ودوم )
3- درخواست کتبی همکار جهت دریافت پاداش ازدواج
بدیهی است همکاران پس از ارائه مدارک فوق در لیست انتظار دریافت وام قرار می گیرند.



مصوبات کمیته وام و رفاه بابت وام مسکن 3
موضوع ششصد و پنجاه و پنجمین مصوبه هیئت مدیره محترم شرکت به شماره 71/33593 مورخ 12/9/90 مبنی بر نحوه پرداخت وام مسکن مرحله سوم مطرح و بشرح ذیل تصمیم گیری گردید:
اعطای وام تا سقف جدید به کارکنان در قبال تسویه حساب حداقل 50 درصد از کل مبلغ وام قبلی
1-1) میزان وام موضوع این مصوبه عبارتست از مابه التفاوت مانده وامهای قبلی تا سقف وام جدید
2-1) این وام صرفا جهت خرید واحد مسکونی می باشد که باید خرید خانه در سال جاری (سال 1390) بوده و ملک خریداری شده دارای سند قطعی و تنظیم مبایعه نامه می بایست از طریق یکی از آژانسهای مسکن مورد تأیید اتحادیه رسمی صنف املاک و دارای کد رهگیری بوده و حداقل سه دانگ ملک خریداری شده به همکار منتقل شود.
3-1) مدت بازپرداخت وام هفت ساله می باشد.
 
 
 
 
امتیاز سابقه مدرک تحصیلی تأهل تعداد فرزندان هر تشویق کتبی
در پرونده
هر توبیخ کتبی
در پرونده
نظر مدیرمربوطه (مدیرعامل) امتیاز کمیته
به ازای هر
سال
3 امتیاز
زیر دیپلم          5
دیپلم            10
فوق دیپلم      15
لیسانس         25
فوق لیسانس
و دکترا         30
متأهل  20
مجرد   10
به ازای هر فرزند    10 امتیاز
 
(حداکثر2 فرزند)
5 امتیاز
(حداکثر 15 امتیاز)
(5- ) امتیاز
(حداکثر 15- امتیاز )
 
با درنظر گرفتن میانگین برای کلیه کارکنان موثر تحت پوشش تا 10 امتیاز از 0 تا 20 امتیاز
 
  4-1) درصورت وجود شرایط مساوی, اولویت دررسیدگی به درخواست متقاضیان وام مسکن مرحله سوم براساس امتیازات کسب شده بشرح جدول ذیل ودرنهایت ملاک,تصمیم کمیته رفاه میباشد.
5-1) 1% کارمزد برای وام فوق درنظر گرفته شود.
7-1)در موارد خاص تقاضای همکار پس از طرح در کمیته رفاه و موافقت مدیریت محترم عامل و درنهایت تصویب در هیئت مدیره محترم انجام می پذیرد.
مقرر گردید لیست کلیه متقاضیان وام مسکن مرحله 3 در هر کمیته مطرح و تعیین و تکلیف گردد , بدیهی است کارکنانی که مدارک مستند خود را بعد از برگزاری جلسه کمیته ارائه نمایند طی لیست جداگانه در جلسه بعدی مطرح و تصمیم گیری می گردند .
تبصره : کارکنانی که در خانه سازمانی استفاده می نمایند در سال آخر سکونت می توانند درخواست وام خود را ارائه نمایند .
تاریخ به روز رسانی:
1396/12/26
تعداد بازدید:
12329
Powered by DorsaPortal