با توجه به اهمیت بهره گیری از فن آوری اطلاعاتی در برقراری ارتباطات موثر سازمانی برانجام کلیه مراحل مکاتبات اداری از طریق اتوماسیون اداری ، دبیرخانه حوزه ستادی طی ارائه عملکرد ماهانه مکاتبات دفاتر را بر مبنای شاخص های عملکردی به ویژه وضعیت دریافت- ثبت – ارجاع – اقدام – ارسال و بایگانی مکاتبات با تاکید بر وضعیت رعایت زمانبندی مقرر در پاسخ به مکاتبات به معاونتهای حوزه ستادی و مدیران مناطق با دقت – سرعت و هماهنگی در انجام مکاتبات و برقراری ارتباطات اداری سعی در پیشبرد این موثر می باشد.
نوع نامه / درجه اهمیت |
مهلت زمان تهیه پاسخ |
آنی |
1 روز |
خیلی فوری |
2 روز |
فوری |
3 روز |
اسرع وقت |
4 روز |
عادی |
1 هفته |
نامه های دارای قیدمدت زمان پاسخ |
24 ساعت قبل از تاریخ ذکر شده |
نحوه رسیدگی و پاسخگویی به پیمانکاران شرکت :
· مراجعه به سوابق پیمانکار (مدارک و اسناد بایگانی شده)
· مراجعه به اطلاعات وارده در سیستم اتوماسیون
· مراجعه به اطلاعات موجود در دسترس توسط پیمانکار (شماره نامه مبداء – مقصد-موضوع نامه)
·
نحوه اجرای مناقصات شرکت آب و فاضلاب استان البرز :
· تهیه کپی و تکثیر از شرایط مناقصه و ارائه رایگان به متقاضیان شرکت در مناقصه مربوطه
· اطلاع رسانی شرایط موضوع مناقصه از طریق سایت شرکت آبفا
· دریافت پاکات از شرکت کنندگان طی زمان تعیین شده
· ارسال پاکات مناقصه از شرکت های متقاضی به همراه نامه به امور بازرگانی در موعد مقرر.