۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
A+
A-
تسهیل و نوآوری در بهره مندی روستائیان البرزی از خدمات به هنگام شرکت آبفا
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از گسترش خدمات نوین به روستائیان شهرستان طالقان و بخش آسارا خبر داد.
حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به مشترکین استان البرز به ویژه ساکنان روستاهای مناطق کوهستانی ، با تلاش حوزه معاونت خدمات مشترکین و درآمد، ماموران حوزه مذکور به دستگاه های سه کاره جدید که علاوه بر ثبت اطلاعات قرائت کنتور ، امکان چاپ در لحظه و بر خط قبوض آب بهاء مشترکین و همچنین پرداخت آنی در وجه حساب های تعریف شده در درگاه بانکی شرکت آبفا استان البرز را دارد ، تجهیز شدند.
وی افزود: این اقدام برای نخستین بار در سطح استان محقق و با اجرای این طرح ، نیاز مشترکین به پرداخت از طریق درگاه های بانکی و یا مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت مرتفع شد.
مدیرعامل آبفا البرز با تاکید بر کاهش مطالبات جاری شرکت با شیوه نوین اجرا شده، پیامد اجرای این روش را استقبال روستائیان، رضایت و خرسندی مشترکین که اصلی ترین هدف مجموعه می باشد ، عنوان کرد.
نامداری افزود: استمرار خدمات نوین و به روز در دستور کار تمام واحد های شرکت قرار گرفته و به زودی شاهد بسط و گسترش این طرح در تمام روستاهای سطح استان خواهیم بود.
مدیرعامل آبفا استان البرز در خاتمه تصریح کرد: مشترکین آبفا البرز ، بمنظور حصول اطمینان از اصالت ماموران قرائت مراجعه کننده به درب منازل، می توانند با رویت کارت شناسائی معتبر یا استعلام از مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان(تلفن 122) ، با فراغ خاطر، از خدمات نوین مجموعه، برخوردار شوند.


تاریخ:
1403/06/04
تعداد بازدید:
141
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal