۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد
A+
A-
استاندار البرز:
روند پیشرفت پروژه ها و خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب البرز، مطلوب است
مجتبی عبداللهی استاندار البرز ضمن حضور در محل احداث تصفیه خانه آب شماره سه کرج و بازدید از روند پیشرفت پروژه مذکور ، اقدامات شرکت آبفا البرز را مطلوب و قابل تحسین عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: طی بازدید عالی ترین مقام اجرائی استان از محل پروژه در حال احداث تصفیه خانه شماره سه آب کرج، روند پیشرفت طرح بزرگ آبرسانی شهر کرج تشریح و گزارش مبسوطی از اقدامات انجام پذیرفته و در دست اجرا ارائه شد.
حمیدرضا نامداری در ادامه از ابراز خرسندی و رضایت مجتبی عبدالهی استاندار البرز به دلیل اقدامات انجام شده در زمینه سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها و بهبود ارائه خدمات جهت کسب رضایت مردم یاد کرد.
وی گفت : هم اکنون با تلاش و پیگیری شبانه روزی به عمل آمده، درحال حاضر میزان 200 لیتر بر ثانیه آب شرب به صورت آزمایشی وارد مدار بهره برداری تصفیه خانه آب شماره سه کرج شده و در صورت تداوم سرعت پیشرفت عملیات،شاهد اتمام و ورود کامل ظرفیت تصفیه خانه مذکور به مدار بهره برداری پیش از موعد مقرر خواهیم بود.
نامداری در خاتمه تصریح کرد: استاندار البرز پیش از بازدید این پروژه ، در دفتر ارتباط با مشتریان (مرکز122) و مرکز پایش و راهبری تاسیسات شرکت(تله متری) شرکت آبفا البرز حاضر و ضمن گفتگو با مدیران و کارشناسان ، فرایند نحوه ارائه خدمات و پاسخگویی تماس‌های تلفنی مشترکین و همچنین پایش لحظه ای تاسیسات و ذخایر مخازن آب استان را مورد بررسی قرار داد.
.
تاریخ:
1403/05/14
تعداد بازدید:
89
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal