۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد
A+
A-
حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در مرکز سامد استانداری البرز
به گزارش دفتر بازرسی و پاسخگوئی به شکایات شرکت آب و فاضلاب استان البرز، حمیدرضا نامداری در تاریخ 3 تیرماه 1403 با حضور در مرکز سامد استانداری البرز، از طریق ارتباط تلفنی برخط با مردم ،پاسخگوی موارد مطروحه بود.
صادقی مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آبفا البرز در این خصوص گفت: این نشست طی مدت زمان 90 دقیقه برگزار و به بیست مورد تماس تلفنی بر خط مردمی پاسخ داده شد.
وی در ادامه افزود: از تعداد 20 مورد تماس مردمی ، تعداد هفت تماس تلفنی مربوط به تشکر و قدردانی شهروندان ساکن در مناطق فردیس، ماهدشت و گرمدره بوده که در زمان مشابه سال گذشته افت فشار و یا قطع آب مکرر را تجربه کرده ،لذا با توجه به اقدامات فنی و عمرانی مناسب از جمله بهبود کمّی و کیفی آب به واسطه مدیریت فشار شبکه و توزیع عادلانه آب شرب مشکلات مناطق مذکور مرتفع گردیده است.
مدیر دفتر بازرسی شرکت آبفا البرز بیان کرد: سایر تماس ها مربوط به مشکلات موجود در نصب انشعابات آب و فاضلاب ، مرمت و بازسازی حفاری های پروژه ها می باشد که همزمان با دستور مدیریت عامل شرکت به مدیران دفتر هیئت مدیره ،بازرسی و روابط عمومی مورد پیگیری لحظه ای قرار گرفته و سایر موارد نیز طی مدت یک هفته پیگیری و رفع خواهد شد.
وی تصریح کرد : آخرین تماس برخط نیز از سوی یکی از گردانندگان صفحات خبری مجازی بوده که با هدف مطالبه گری حقوق شهروندی ، پیشنهاد برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با مجموعه روابط عمومی آبفا البرز را داشته که هماهنگی لازم در این خصوص از سوی دفتر روابط عمومی به عمل آمد.
صادقی خاطر نشان کرد که دومین حضور مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در مرکز سامد استانداری البرز در سال جاری ، تاریخ 7 مردادماه خواهد بود.

تاریخ:
1403/04/05
تعداد بازدید:
183
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal