۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر
A+
A-
در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته:
کاهش 31 درصدی تماس های مردمی در هفته اول فروردین با سامانه 122
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش 31 درصدی تماس های مردمی با مرکز ارتباط با مشتریان (122) در هفته اول فروردین و در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
نامداری در این خصوص گفت: تعداد تماس ها و گزارشات مشترکین در هفته اول فروردین ماه سال جاری 2 هزار و 69 مورد ثبت گردیده که این رقم در زمان مشابه سال گذشته، 3 هزار و 9 مورد بوده است و گزارشات دریافتی حاکی از کاهش 31 درصدی تماس ها می باشد.
وی در ادامه با اشاره به کاهش 27 درصدی حوادث آب و فاضلاب در هفته اول سال جاری، تعداد حوادث در هفته اول فروردین سال 1403 را 358 مورد و حوادث در زمان مشابه سال گذشته را 494 مورد عنوان کرد.
مدیرعامل آبفا البرز تصریح کرد: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که کاهش گزارشات مردمی و تماس های مشترکین با مرکز 122 شرکت در آخرین روزهای پایانی سال گذشته و ایام آغازین سال جاری حکایت از این مهم دارد.
نامداری در خاتمه گفت: در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی پیش رو گذر کنیم.

تاریخ:
1403/01/08
تعداد بازدید:
409
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal