۱۴۰۴ چهارشنبه ۲۳ مرداد
A+
A-
کاهش چشمگیر تماس‌های دریافتی مرکز 122 ارتباط با مشتریان آبفا البرز
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش قابل‌توجه تماس‌های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت خبر داد.
حمیدرضا نامداری با اعلام این خبر بیان کرد: مقایسه آمار تماس‌های ثبت‌شده در بازه زمانی 23 تا 31 تیرماه با بازه 11 تا 15 مردادماه سال 1404 نشان می‌دهد که مجموع تماس‌های ثبت‌شده با کاهش 42 درصدی و تماس‌های مرتبط با قطعی و افت فشار آب با کاهش 59 درصدی مواجه بوده است.
وی با اشاره به ثبت 52 هزار و 898 تماس در بازه تیرماه و 30 هزار و 933 تماس در بازه مردادماه، افزود: تماس‌های مربوط به قطعی و افت فشار آب نیز از 45 هزار و 35 تماس به 18 هزار و 828 تماس رسیده که بیانگر بهبود وضعیت خدمات‌رسانی و کاهش مشکلات در شبکه آبرسانی استان است.
مدیرعامل آبفا البرز تأکید کرد: این کاهش آمار تماس‌ها، نتیجه اقدامات موثر در کاهش خاموشی چاه ها و نوسانات زیاد برق ، بهبود زیرساخت‌ها، مدیریت مصرف ، همیاری مردم و مسئولین بوده و امیدواریم با ادامه این روند، رضایتمندی مشترکان بیش از پیش افزایش یابد.
تاریخ:
1404/05/20
تعداد بازدید:
62
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal