۱۴۰۴ يکشنبه ۲۶ خرداد
A+
A-
با هدف بهبود روند مشتری یاری :
دو قابلیت ارتباطی جدید در دسترس ذینفعان شرکت آبفا البرز قرار گرفت
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از افزوده شدن دو قابلیت جدید خدمات رسانی و ارتباطی در وب سایت شرکت، با هدف سهولت دسترسی ذینفعان خبر داد.
حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: در راستای تکریم مشترکین ، بهبود فرایند مشتری یاری و تسهیل در روند ارتباطی ذینفعان با دفتر CRM شرکت ، با همکاری و اهتمام دفتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت ،گزینه ثبت حوادث و آگاهی از اطلاعیه های قطع جریان آب طراحی ،در وب سایت شرکت بارگذاری و در کنار چت بات هوشمند ، در دسترس مراجعین قرار گرفته است.
وی بیان کرد: مشتریان شرکت می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت آبفا البرز به نشانی https://abfa-alborz.ir و ورود به گزینه مرکز ارتباط با مشتریان 122 نسبت به ثبت بر خط حوادث شبکه و انشعاب و آگاهی از اطلاعیه های قطع جریان آب در کوتاهترین زمان ممکن اقدام نمایند.
نامداری در ادامه گفت: سیاست و تاکید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حوزه CRM ، مشتری یاری به سبک نوین بوده و در این راستا ، دفاتر ارتباط با مشتریان ، با بکارگیری روش های متنوع پاسخگویی ،سبک نوینی از خدمات رسانی و ارتباط با ذینفعان را ارائه می نمایند.

تاریخ:
1404/03/19
تعداد بازدید:
73
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal