۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد
A+
A-
متن پیام دعوت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز جهت مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
حمیدرضا نامداری طی پیامی از ایرانیان همیشه در صحنه به ویژه مردم ولایتمدار استان البرز و خانواده تلاشگر صنعت آب و فاضلاب دعوت کرد تا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشور و گسترده ای داشته باشند.
ملت مقتدر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در آستانه انتخاباتی قرار دارد که بیش از هر زمان مورد توجه جهانیان است. انتخابات زود هنگامی که مصادف با شهادت شهیدِ خدمت آیت الله ابراهیم رییسی است ، رئیس جمهوری که در هزار روز خدمت جهادی و شبانه روزی خود ، برای آبادانی و رفاه مردم در عرصه داخلی و خارجی تلاش کرد.
خصوصیات فردی و اجتماعی شهید آیت الله رئیسی و مردمی بودنش ، تکلیف سنگینی را بر عهده رئیس جمهور آینده کشور قرار داده است، لذا مسئولان کشور باید با الگو برداری از شهید خدمت برای حل مشکلات مردم و کشور در صحنه حاضر و در بین مردم باشند.
قطعاً مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات پیش رو، جلوه‌ای تازه از نشاط و پویایی انقلاب، قدرت، عزت و اعتبار ایران و ایرانی و نشان دهنده غیرت ملت انقلابی و ناکامی دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل بویژه استکبار جهانی است که سالهاست با توطئه های خصمانه سعی در ایجاد جو ناامیدی در بدنه انقلاب و فروپاشی انقلاب را دارد.
لذا با توجه به اینکه پیشرفت و توسعه کشور، تحقق عدالت اجتماعی، رفاه و آبادانی کشور در گروه مشارکت عموم مردم در انتخابات است، از این رو از عموم هموطنان ارجمند به ویژه مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان البرز دعوت می شود تا در روز جمعه هشتم تیرماه در انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری، مدیری توانمند، متعهد، متخصص، مسئولیت پذیر و شجاع که ادامه دهنده راه شهید خدمت آیت الله رییسی باشد را برای تحقق آرمان های انقلاب و ایران قدرتمند انتخاب نمایند.

حمید رضا نامداری
هفتم تیر ماه 1403

تاریخ:
1403/04/07
تعداد بازدید:
282
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal