۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد
A+
A-
متن پیام تبریک حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز به مناسبت فرا رسیدن اعیاد فرخنده قربان، غدیر خم و آغاز دهه امامت و ولایت
بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیم"
*اَلحَمدُاللهِ اَلذی جَعَلنا مِنَ المُتِمَسِکینَ بِولایَه اَمیرَالمُومِنینَ وَ اَهلِ بِیتَه*
بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان، یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه ی ولایت و امامت نامیده می شود، فرا رسید تا دوباره شادی و سروری وصف ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد.
جامعه اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های تفرقه افکنانه‌دشمنان، نیازمند اتحاد، همدلی و یکپارچگی است که ایام مبارکی همچون عید قربان می‌توانند مظهر این وحدت باشند.در این عید نورانی با الهام از پیامهای بزرگ و برجسته آن باید ضمن افزایش بصیرت و آگاهی همه تلاش کنیم تا پرچم این انقلاب الهی را به رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، به دست صاحب اصلی آن مهدی موعود ( عج ) برسانیم.
عید غدیر، عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله «مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فهذا عَلیٌ مَوْلاه» تجلی می‌یابد.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان شرکت خدمتگزار آب و فاضلاب استان البرز، فرا رسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان ، مردم فهیم و ولایتمدار استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم که همگان از برکات معنوی این ایام بهره‌مند گردیم.

حمیدرضا نامداری
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز
27 خردادماه 1403
تاریخ:
1403/03/27
تعداد بازدید:
294
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal