حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از اعلام رضایت 56 درصدی مشترکین در سرعت عمل کارکنان امداد و کاهش زمان رفع حوادث خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در این خصوص گفت: با راه اندازی کابین نظرسنجی مشترکین ، طی بازه زمانی 10 ماهه سال جاری از تعداد 10834 مورد نظرسنجی به عمل آمده، میزان رضایت مندی مشترکین از نحوه پاسخگویی و برخورد کارشناسان مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان 67 درصد، نحوه برخورد کارکنان امداد 60 درصد و رضایت از سرعت عمل و زمان رفع حادثه به میزان 56 درصد بوده است.
نامداری در ادامه تصریح کرد: در 10 ماهه سال 1402، تعداد 8398 مورد حوادث انشعاب وتعداد 10254 مورد حوادث شبکه مورد پیگیری قرار گرفته که مراتب به صورت روزانه به منظور پایش مدت زمان رفع حوادث، برای تمامی مدیران امور و بهره برداران ارسال تا مورد بازخورد قرارگیرد.
وی در خاتمه هدف از این اقدام را افزایش تلاش جهت رضایت مندی مشترکین و کاهش درصد بیشتری از تلفات واقعی شبکه عنوان کرد.