شرکت آب و فاضلاب استان البرز
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر
1403/07/06 /Dorsapax//Data/Sub_1/File/Resize/enews_EToolsFile_IMG_20240927_142837-1e067a48-64d8-4905-b5c4-d5c68fe863b6.jpg
استان البرز تابستان 1403 را با کمترین تنش آبی سپری کرد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از سپری نمودن تابستان سال جاری با کمترین تنش آبی و افزایش 25 درصدی رضایتمندی مشترکین از خدمات این مجموعه خبر داد.
حمیدرضا نامداری با اعلام این مطلب بیان کرد: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان،شاهد افزایش 25 درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعه‌ای باشیم.
وی با تاکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان 1403 به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده ، تاکید کرد: بخش عمده ای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکین به دلیل نوسانات و حوادث ‌موجود در حوزه تامین برق چاه های استان بوده است.
وی افزود: از تابستان سال 1402 به منظور بهبود خدمات رسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین ، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه های آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیه خانه آب شماره 3 کرج ، اقدامات اصلاحی در شبکه های آبرسانی اجرایی شد.
نامداری در خاتمه تصریح کرد: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز 122) ، شاهد افزایش رضایت 37 درصدی مشترکین در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب ،افزایش 24 درصدی از نحوه برخورد اکیپ های رفع حوادث و افزایش 25 درصدی از روند پاسخگوئی و رفتار کارشناسان مرکز 122 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته می باشیم.

تعداد بازدید: 70
Powered by DorsaPortal