شرکت آب و فاضلاب استان البرز
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر
1402/12/14 /Dorsapax//Data/Sub_1/File/Resize/enews_EToolsFile_IMG_20240304_001726-341783d5-9798-41c5-9380-237338aebc39.jpg
رسانه موثر ترین ابزار فرهنگ سازی و امید آفرینی هر جامعه است
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز که به مناسبت روز ملی آب و در آستانه هفته درختکاری میزبان اصحاب رسانه ملی و استانی البرز بود، از رسانه ها به عنوان ابزاری موثر در فرهنگ سازی و امید آفرینی جامعه یاد کرد.
نامداری در این خصوص گفت: با توجه به ضرورت تغییر نگرش جامعه به نحوه مصرف آب ، نیازمند اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم جامعه هستیم که تحقق این مهم تعامل بیش از پیش رسانه ها را می طلبد.
وی در ابتدای نشست خبری به اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته اقدامات قابل توجهی در جهت تامین آب شرب پایدار از جمله احداث تصفیه خانه آب شماره 3 کرج با ظرفیت 570 لیتر برثانیه که تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، حفر 120 حلقه چاه آب جدید، احیاء و مهندسی بیش از 100 حلقه چاه ،افزایش 20 درصدی ظرفیت تولید آب تصفیه خانه شماره 2 کرج و افزایش ظرفیت تولید آب تصفیه خانه شماره یک کرج از 165 لیتر در ثانیه به 430 لیتر انجام شده است.
مدیرعامل آبفا البرز عنوان داشت: علیرغم اقدامات مثبت انجام شده در سطح استان، بیش از همه نیازمند تغییر نگاه مردم به آب و نحوه مصرف آن هستیم.تغییر روش های آبیاری درختان ، گیاهان و فضای سبز در بخش کشاورزی، استفاده از تکنولوژی های نوین آبیاری و کاشت گیاهان متناسب با اقلیم کشور باید در سطح جامعه نهادینه شود.
او در خاتمه تاکید کرد: اعتقاد ما بر کاهش مصرف آب نیست، بلکه معتقدیم باید این مایع حیات را بهینه مصرف کرد.
تعداد بازدید: 437
Powered by DorsaPortal