شرکت آب و فاضلاب استان البرز
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر
1402/09/01 /Dorsapax//Data/Sub_1/File/Resize/enews_EToolsFile_555-9dad746b-9410-40fe-9441-2c3d1c6b15ff.jpg
رسیدگی به 234000 تماس مشترکان طی 7ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز
آقای حمید رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت:* مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در 7 ماه اخیر سال جاری بیش از 234000 تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس روزانه 1083 مورد از 6 شهرستان و 17 شهر و 254 روستا تحت پوشش این مرکز شامل: شهرستان های کرج، طالقان، ساوجبلاغ،اشتهارد، فردیس و نظرآباد را پاسخ داد *که از این تعداد 22690 مورد منجر به عملیات شد و بالاترین رکورد تماس به ترتیب باشهرهای کرج، مهرشهر، فردیس، رجایی شهر، مهستان و محمد شهر بود.
مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا البرز در نیمه نخست سال جاری با افزایش خطوط ورودی از 30 به 90 خط با تکنولوژی سیپ ترانک
و افزایش 60 درصدی کارشناسان پاسخگوی تحصیل کرده، جوان و متعهد در این دفتر امکان ارتباط با مشتریان به منظور رسیدگی به درخواستها و دریافت پیشنهادات را ارتقا داده است .
تعداد بازدید: 301
Powered by DorsaPortal