شرکت آب و فاضلاب استان البرز
۱۴۰۳ يکشنبه ۲ دي
1400/04/09 /Dorsapax//Data/Sub_1/File/Resize/enews_EToolsFile_5-25dbda09-e5d9-4ebe-bc2f-37bdff55cc90.JPG
البرزی ها درسال گذشته 185 هزار بار با 122 تماس گرفتند

مشترکان آبفای البرز درسال 99 بیش از 185 هزار تماس (روزانه بیش از 500 تماس)با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان(122 ) برقرار کردند وبه درخواست آنها رسیدگی شده است.

مهندس شهرام حافظ رئیس دفتر مدیریت ارتباط با مشتری آبفای البرز گفت : بیشترین موضوع برقراری تماس مردمی «قطع آب»با 89 هزار مورد معادل 48 درصد کل تماسها بوده است که آبفای مهرشهر با 26 هزار مورد وپس از آن آبفای کرج با 12 هزار و700 مورد بیشترین تماس ها را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: شکستگی انشعاب یا لوله قبل از کنتور ،دومین موضوع پرتکرار تماس های مردمی بوده که با 40 هزار و 500 مورد( معادل 22 درصد کل تماسهای مردمی) ،بیشترین حادثه رخ داده درخطوط آب بوده وکرج مرکزی به دلیل داشتن بیشترین تعداد انشعاب نسبت به سایر مناطق، با 10 هزار مورد پیشگام دراین حادثه است.

گرفتگی کنتور با 16 هزار و 700 مورد،شکستگی لوله اصلی با 12 هزار مورد، نشتی کنتور با 8600 مورد،خرابی شیرفلکه داخل دریچه کنتور با 6500 مورد وترکیدگی کنتور با 490 مورد درمراحل بعدی حوادث قرارداشته است.

وی درادامه به مواردی همچون: پرنکردن حفاری،جمع نکردن نخاله وخرابی شیر یک طرفه اشاره کرد وگفت: این موضوع هابه ترتیب با 158 و169 و180 مورد کمترین تماسهای مردمی را به خود اختصاص داده است.

تعداد بازدید: 3092
Powered by DorsaPortal