۱۳۹۸ دوشنبه ۳۱ تير
A+
A-
89 درصد شهروندان از عملکرد آبفای البرز رضایت دارند

89 درصد شهروندان از خدمات رسانی و عملکرد شرکت آبفای البرز در سال 1397 راضی هستند.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز، طی یک پژوهش و نظرسنجی انجام شده در سال 97 که روی حجم نمونه 856 نفری از مراجعان به امور و مناطق تابعه شرکت صورت گرفت 89 درصد از آنها از نحوه عملکرد آبفا در حوزه های مختلف همچون: نحوه برخورد مدیران و کارکنان، انتقادپذیری کارکنان، سرعت ارایه خدمات، کیفیت اطلاعات، نحوه راهنمایی، احساس مسئولیت و تعهد، کارایی، تخصص کارکنان و بهداشت محیط و نظم اداری و ... اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، بیشترین دلیل مراجعه افراد به آبفا با 29 درصد مربوط به درخواست انشعاب آب و سپس اشتباه در مبلغ با 13 درصد بوده است و بر اساس آزمون فریدمن از میان عوامل مختلف موثر بر افزایش رضایت مردم «بهداشت محیط» و «تخصص کارکنان» و «نحوه برخورد» بیشترین تاثیر را در افزایش رضایت شهروندان داشته اند.

گزارش روابط عمومی آبفای البرزحاکیست: شهروندانی که به طالقان، گرمدره و هشتگرد مراجعه کرده اند، بیشترین میزان رضایت را بیان کرده اند. شهرهای اشتهارد و ماهدشت در رتبه های بعدی قرار دارند.

تاریخ:
1398/04/11
تعداد بازدید:
11
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal