۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
A+
A-
87 درصد شهروندان از عملکرد آبفای البرز رضایت دارند

87 درصد شهروندان از خدمات رسانی و عملکرد شرکت آبفای البرز درسال 1398 راضی هستند.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز ،طی یک پژوهش ونظرسنجی انجام شده درسال 98 که روی حجم نمونه 846 نفری از مراجعان به امور ومناطق تابعه این شرکت صورت گرفت 87 درصد از آنها از نحوه عملکرد آبفا درحوزه های مختلف همچون:نحوه برخورد مدیران وکارکنان ،انتقاد پذیری کارکنان،سرعت ارایه خدمات،کیفیت اطلاعات ،نحوه راهنمایی،احساس مسئولیت وتعهد،کارایی،تخصص کارکنان وبهداشت محیط ونظم اداری و ... اعلام رضایت کردند.

براساس این گزارش ،بیشترین دلیل مراجعه افراد به آبفا با 23 درصد مربوط به اشتباه درمبلغ آب بوده است وبراساس آزمون «فریدمن» از میان عوامل مختلف موثر برافزایش رضایت مردم «بهداشت محیط»و«دسترسی به کارکنان» و «نحوه برخورد»بیشترین تاثیر را درافزایش رضایت شهروندان داشته اند.

گزارش روابط عمومی حاکیست: شهروندانی که به چهارباغ ومحمدشهر مراجعه کرده اند،بیشترین میزان رضایت رابیان کرده اند.شهرهای ماهدشت وطالقان دررتبه های بعدی قرار دارند.

تاریخ:
1399/06/22
تعداد بازدید:
2865
منبع:
روابط عمومی
Powered by DorsaPortal