خدمات الکترونیک



 
نرم افزار های تلفن همراه
۱- آبفای استان البرز 
iOS & Android
 لینک دانلود نرم افزار
 
۲- پایگاه خبری آبفای البرز 
 iOS & Android
لینک دانلود نرم افزار
 
 
  
سخن روز
وارد عمل شدن بدون برنامه ریزی علت همه شکست هاست
فراخوان اولويت هاي تحقيقاتي
اولويت هاي تحقيقاتي سال 1396 شركت آب و فاضلاب البرز
1. تصفيه و گند زدايي ورودي تصفيه خانه هاي آب به روش الكتريكي يا يون سازي كاتيوني
2. حذف و سنجش توامان آمونياك از پساب  خروجي با تكيه بر روش هاي نو ، پيشرفته و كم هزينه
3. بررسي مديريتي پيرامون بهره گيري از مزاياي انرژي هاي نو به منظور استفاده از آن در هوادهي فاضلاب در استخر هاي فاكولتاتيو
4. ارائه روشهاي نوين حفاظت از لوله جدار وآبده چاه از خوردگي

ادامه مطلب ...
امور فرهنگی
حضرت آیت ا... خامنه ای مدظله العالی:
من می خواهم این واجب فراموش شده اسلام را به یاد شما و ملت ایران بیاورم:
امر به معروف و نهی از منکر

تصفیه خانه آب شماره 2 کرج

تصفیه خانه فاضلاب در حال ساخت هشتگرد

تصفیه خانه فاضلاب کرج

شرکت آب فاضلاب استان البرز  /   سامانه پیام کوتاه 30007122  /   سامانه تلفنی 122  سامانه بلوتوث  سامانه پرداخت قبض 1522 /  تلفن گویای ارتباطات مردمی وزارت نیرو 88644850  /  شرکت آب و فاضلاب استان البرز

122

                                                                  بسمه تعالی
وضعيت مرکز 122 در حال حاضر :
مرکز 122 در حال حاضر دارای 15 نفر نيرو می باشد که شامل 5 نفر اپراتور تلفن از ساعت  8 الی 16 ، 4 نفر اپراتور تلفن از ساعت 16 الی 24 و 1 نفر اپراتور از ساعت 24 تا 8 صبح و همچنين 2 نفر اپراتور بی سيم به صورت 24 ساعت کار و 24 ساعت استراحت ، 1 نفر اپراتور ثبت عمليات و 1 نفر اپراتور رسيدگی به تماسهای مشترکين از 8 صبح تا 16 و 1 نفر سوپروايزر از ساعت 8 الی 17 می باشد.
آمار تماسهای مردمی با مرکز 122 در 6 ماهه نخست امسال 129121 مورد بوده ( همراه با تماسهای تکراری )  که از اين تعداد 109259 مورد حوادثی ، 4097 مورد مربوط به امور مشترکين ، 1125 مورد مربوط به حوادث فاضلاب ،6633 مورد راهنمايی، 295 مورد قدردانی بوده است و بقيه موارد  شامل اشتباه و .... می باشد.
ميانگين تماسهای مشترکين با مرکز 122 روزانه 694 مورد می باشد. که از اين تعداد ميانگين تماسهای غيرتکراری و با موضوعات حوادثی 230مورد است که هر روز به کليه تماسهای روز قبل توسط کابين رسيدگی به تماسهای مشترکين زنگ زده می شود و چنانچه مواردی برطرف نشده باشد، مجدانه پيگيری می گردد تا رفع حادثه صورت پذيرد.
خط E1  که از 1 سال گذشته با 30 ورودی در مرکز نصب و راه اندازی گرديده به همراه اقدامات انجام گرفته جهت Call Center قابليت رويت شماره تماس مشترک روی صفحه مانيتور و پاسخگويي از همان طريق را دارد . از ديگر مزايای Call Center مديريت خطوط ورودی جهت پاسخگويی هر کاربر می باشد.
از ديگر اقداماتی که در مرکز 122 صورت گرفته و هم اکنون مراحل پايانی  خود را طی می کند ، نصب برنامه جديد 122 می باشد. اين برنامه علاوه بر اينکه کاملتر از برنامه قبل است ، امکان گزارش گيری از تمام مواردی که در سيستم توسط کاربران پاسخگويي ، ثبت عمليات ، رسيدگی به تماسهای مشترکين و .... انجام می گيرد را دارا می باشد. در حال حاضر 5 منطقه کرج - مهرشهر - رجايی شهر - فرديس و محمدشهر به صورت مستقيم آدرسهای ثبت شده از مرکز را دريافت می نمايند و ثبت عمليات پس از انجام کار حوادث صورت می گيرد.
همچنين با حذف کدهای شهرستانها و پس از پيگيری های مستمر امکان برقراری ارتباط از کليه شهرستانها از جمله هشتگرد و نظرآباد با خطوط E1 فراهم گرديد .
در ضمن اقداماتی جهت نصب و پياده سازی GIS انجام شده و در حال گذراندن مراحل نهايي نصب و راه اندازی می باشد. بديهی است با نصب برنامه GIS اين امکان فراهم می گردد که همزمان با تماس مشترک و ثبت آدرس توسط اپراتور ، محل مورد نظر روی نقشه نمايش داده می شود.
مزيت GIS نشان دادن سريع محدوده ی مورد نظر می باشد که سهم بسزايی در سرعت بخشيدن به رفع حادثه و انجام کار و به تبع آن رضايت مشترکين خواهد داشت.
مواردی که در دست اقدام است عبارتند از :
لينک و ارتباط کليه حوادث امورها با مرکز 122 ، به اين صورت که بقيه مناطق  به همراه 5 شهر ذکر شده در بالا  ( که هم اکنون نيز لينک هستند) اين امکان را پيدا خواهند نمود که آدرسهای حوادثی را به صورت آنلاين از مرکز 122 دريافت نمايند و اقدامات انجام گرفته در واحد حوادث را نيز به صورت آنلاين در سيستم برنامه جديد ثبت و گزارش  تهيه نمايند.
همچنين از ديگر مواردی که درخواست داده شده اضافه شدن 1 نفر اپراتور  مرد می باشد.
ضمنا" تصميمات لازم جهت استاندارد سازی کليه کابين های مرکز نيز اتخاذ گرديدکه در دست پيگيری و اقدام است.
 

به طور خلاصه مواردی که طی يک سال گذشته انجام شده عبارتند از:
1-    نصب  و راه اندازی خط E1 با 30 خط ورودی
2-    نصب و راه اندازی Call Center جهت مديريت تماسها
3-    لينک حوادث کرج، مهرشهر، رجايي شهر، فرديس و محمدشهر با مرکز 122
4-    نصب برنامه جديد در مرکز 122 و حوادث شهرهای کرج، مهرشهر، رجايي شهر، فرديس و محمدشهر، با قابليت گزارش گيری از تمامی مواردی که در سيستم ثبت می گردد
5-    آماده سازی برنامه GIS
6-    اضافه شدن يک نفر نيرو جهت پاسخگويي به تلفن
 
                                                                                                         
   هوشنگ امينی
                                                                        سرپرست مرکز امداد و حوادث کرج(122)
 

 
بازدید : 3792 18 شهريور 1392 ساعت 03:40 ب.ظ
 

پرسش های متداول
آب   ( 1 تير 1396)
قبض آب   ( 29 خرداد 1396)
آب   ( 19 خرداد 1396)
آب شرب   ( 14 خرداد 1396)
صورتحساب   ( 28 ارديبهشت 1396)
نظرسنجی
در صورتی که در سال 96 به ادارات زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان البرز مراجعه کرده اید، آیا از عملکرد این شرکت رضایت داشته اید؟
نظرسنجی
آیا ارتباط با بخشهای مختلف آبفا از کانالهای مختلف (سایت، 122، روابط عمومی و... برای شما آسان بوده است؟
باکس خبرنامه ایمیل
آمار بازدید
  • کل بازدید : 3794136
  • بازدید امروز : 180
  • بازدید دیروز : 3533
  • بازدید این ماه : 70647
  • آخرین بازدید : دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 (00:30) ق.ظ
آخرین بروزرسانی

سه شنبه 24 بهمن 1396، ساعت 11:10