۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
A+
A-
مدیرعامل در بازدید مدیر crm شرکت مهندسی آبفای کشور از البرز :
تحلیل تمامی تماسهای مردمی با مرکز 122 برای خدمت رسانی بهینه انجام می شود

مدیرعامل آبفای البرز در جریان بازدید مدیر مرکز crm شرکت مهندسی آبفای کشور از مرکز crm و 122 آبفای البرز تحلیل کلیه تماسهای مردمی با مرکز 122 را بمنظور خدمت رسانی بهینه به مردم اعلام کرد.
مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز گفت : تهیه گزارشهای تحلیلی از بیشترین تماسها، بیشترین نقاط بروز حادثه در شبکه، بیشترین نوع وقوع عارضه ها، شناسایی روند و نحوه و زمان رسیدگی به حوادث و... می تواند منجر به بهبود فرایند خدمت رسانی به مردم شده و تاخیر در پاسخگویی و پیگیری ها را به حداقل برساند.
آقای سوری مدیر مرکز crm شرکت مهندسی آبفای کشور بیان داشت : وجود حتی یک مشترک ناراضی باعث جمعیت مشترکان ناراضی خواهد شد. در همین راستا عملکرد ما در مرکز 122 بایستی منجر به اجرای PM (نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه) باشد نه EM (انجام تعمیرات) و مرکز crm در حقیقت خروجی مثبت تمام فعالیت های آبفا محسوب شده و فقط مرکزی برای پاسخگویی و اعلام حوادث به مرکز نخواهد بود.
خاطر نشان می شود در حاشیه ی این بازدید، مهندس نامداری و مهندس سوری به چهار نفر از نیروهای این مرکز آقایان : جهان رنجبر و سجاد رحمانی و خانمها : مونا هادی پور و معصومه ایزد بخاطر تلاشهای مستمر در ارایه خدمت رسانی به مردم لوح تقدیر اهدا کردند.
تاریخ:
1402/02/27
تعداد بازدید:
539
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal