۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
A+
A-
وضعیت مرکز 122

 

 دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان استان البرز (مرکز 122)
دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان استان البرز (مرکز 122) ، از سال 1382 تاسیس و شروع به کار نموده و در حال حاضر دارای 18 نفر پرسنل نیروست که شامل مدیریت ، سوپروایزر، کارشناس پیگیری، کارشناس نظرسنجی و 14 نفر کارشناس پاسخگویی (اپراتور) است که پاسخگویی به مشترکان استان البرز در زمینه های حوادث آب، فاضلاب، موارد مربوط به کیفیت آب، راهنمایی بخش مشترکین و ... را به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری و به صورت تلفنی انجام می دهند.

نرم افزار کال سنتر مرکز 122 بصورت گویا و همراه با کلیدهای ارجاعی مورد نیاز بوده و مشترکین استان البرز با شماره گیری 122 و انتخاب کلید مربوطه می توانند از خدمات مورد نظر استفاده نمایند.

در حال حاضر این مرکز دارای یک خط تلفن E1 با 30 ورودیست که در صورت مشغول بودن این 30 خط مربوط به پاسخگویی E1 ، نفر سی ویکم که با شماره 122 تماس می گیرد با اشغال بودن شماره 122 مواجه شده و در حالت انتظار مکالمه قرار می گیرد.

مجموع تماسهای ورودی مرکز 122 از ابتدای سال 1401 تا اسفند ماه همین سال، تعداد 221 هزار تماس بوده که از این تعداد 99400 مورد مربوط به حوادث آب و 8500 مورد مربوط به حوادث فاضلاب و مابقی مربوط به سایر موارد از قبیل (راهنمایی، مشترکین،تماس اشتباه،تماس تکراری و ...) بوده است.

در این مرکز نشانی های مربوط به حوادث پس از تماس مشترکان در نرم افزار مرکز ثبت و بلافاصله به صورت آنلاین به واحد حوادث شهر مربوطه ارجاع می شود.

همچنین کارشناسان پیگیری و نظرسنجی هم، پیگیری های لازم را از طریق واحدهای حوادث، آبرسانی، آزمایشگاه ، مدیران و نیز مشترکان محترم انجام می دهند.

از جمله خدمات دیگری که در مرکز 122 استان البرز ارائه می شود ارسال پیامک از پیش شماره های 50004001393977 و 30008666122122 برای اطلاع رسانی های لازم به مشترکانی است که احتمال قطعی آب یا افت فشار در منطقه سکونتشان قابل پیش بینی می شود.

تاریخ به روز رسانی:
1402/01/05
تعداد بازدید:
15717
Powered by DorsaPortal