۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
A+
A-
80 درصد شهروندان از عملکرد آبفای البرز رضایت دارند
80 درصد شهروندان از خدمات رسانی وعملکرد شرکت آبفای البرز درسال 96 راضی هستند.

80 درصد شهروندان از خدمات رسانی وعملکرد شرکت آبفای البرز درسال 96 راضی هستند.


به گزارش روابط عمومی آبفای شهری البرز ،طی یک پژوهش ونظرسنجی انجام شده درنیمه دوم سال 1396 ،که روی حجم نمونه850 نفری از مراجعان به امور وادارات تابعه ی این شرکت صورت گرفت،80 درصد از آنها از نحوه عملکرد آبفا درحوزه های مختلف اعلام رضایت کردند.

پاسخگویان به سئوالات نظرسنجی،پاسخ خود را درخصوص نحوه برخورد مدیران وکارکنان ،نقش پول وپارتی درانجام بهتر کارها،انتقاد پذیری کارکنان،مقایسه ی نحوه عملکرد آبفا نسبت به سایر مراکز اداری،سرعت ارایه خدمات،کیفیت اطلاعات،نحوه راهنمایی ماموران انتظامات و اطلاعات،سادگی عمل وشفافیت اداری،احساس مسئولیت وتعهد کارکنان،کارایی وتخصص کارکنان، امکانات وتجهیزات آبفا،بهداشت ونظم محیط اداری،انجام خدمات درموعد مقرر و ... اعلام کردند.

براساس این گزارش ،بیشترین دلیل مراجعه افراد مورد بررسی به آبفا با 19 درصد مربوط به درخواست انشعاب آب وسپس اشتباه درمبلغ قبض با 16 درصد بوده است وبراساس آزمون »فریدمن»از میان عوامل مختلف موثر برافزایش رضایت مردم،

«نحوه برخورد کارکنان» و«بهداشت محیط»بیشترین تاثیر را درافزایش رضایت شهروندان داشته اند.

گزارش روابط عمومی حاکیست ،شهروندانی که به کوهسار ،نظرآباد ،طالقان چهارباغ وماهدشت مراجعه کرده اند،بیشترین میزان رضایت رابیان کرده اند.

تاریخ:
1397/03/28
تعداد بازدید:
4750
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal